söndag 4 mars 2012

VILA I FRID ÄLSKADE NINNA!!



Ninna du kommer alltid finnas i mina tankar och i mina fina minnen. Du kommer alltid att finnas i mina drömmar och mitt hjärta jag kommer aldrig att glömma dig. Det kommer kännas konstigt utan dig jag saknar dig. Hela livet kommer du alltid finnas inom mig ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,vi ses i Nangijala,,,,






Livet är orättvist ibland Ninna har kämpat och kämpat men i höstas fick hon obotlig cancer,,,,jag träffade henne i december och det var inte en alltför fager kvinna jag träffade då men vilken kämpe,,,har haft Ninna som kund i 19 år men i 16 år har vi alltid träffats hemma. Vi har följt varandra i alla upp och nedgångar under alla dessa år.


Vi har skrattat & gråtit tillsammans,gått igenom mer och mycket.


Ninna har följt min resa sen jag träffade Torbjörn,barnen,huset på landet och även vår sista flytt,Ja Ninna har verkligen varit som en extra mamma till mej under alla dessa år.


Någon man har kunnat prata med om sånt man inte kan göra med sin egen,,,,


Jag har följt hennes,,,,med barn & barnbarnen som har lyst upp hennes liv,,,,


men idag så orkade hon inte mer,,,,




Älskade Ninna,,,,saknaden är stor och ögonen blöder ,,,




P & K




Åsa


2 kommentarer:

Sussie sa...

Känner med dig Åsa,
Skickar lite styrkekramar <3

P & K
S

Sussie sa...

...Så tungt och sååå jobbigt att förlora en vän !
Massor av Styrkekramar till dig !

P & K
S