tisdag 20 mars 2012

Sjuk Tilda,,,,,,



ja då hade man en sjuk dotter med feber och kramper i magen,,,,men de släppte nu på morgonen med ett ordentligt toabesök.
Pannkakorna som fröken beställde har än så länge fått stanna kvar,
lite trist att hon missar innebandy turneringen idag för det
hade hon verkligen sett fram emot.
Vi verkar ha sjukstuga här på gatan förra veckan var det grannen Pia & Niclas son Hampe
som var dålig & inatt fick dottern Hanna det så smittotiden verkar vara rätt lång ändå
och barnen ja de träffas ju i stort sett var dag här o där + i skolan.
Då är det snart bara vi vuxna kvar,,,peppar peppar ta i trä så hoppas vi att vi slipper,,,
jag hade ju i januari o då fick ingen annan.
Men man hinner med en del när man är hemma ,,,röjt rundor i Jacobs rum o garderob.
Rensat o slängt i walk in closeth har jag oxå gjort.
Tyvärr kan jag inte göra så mycket mer eftersom mannen håller på och
sätter nytt tak i vinterträdgården så alla möbler står lite här o var ,knappt framkomligt.
Men jag ser ett slut ialla fall,mot slutet av veckan är taket nog klart:)
Kanske rent av ska ta tag i köksskåpen,,,eller så sparar jag det tills
i morgon & då har jag något att göra.
P & K
Åsa



Inga kommentarer: