fredag 4 juli 2014

Oh My god ,,,,såååå längesen sååå..

Oj oj såååå längesen igen men detta vill jag ju så gärna kunna göra via mobilen och inte behöva göra via datorn med bilder o allt.
Så vitestar igen o ser om det går bättre denna gången när både blogger o crome har uppdaterat sej😉

Lite uppdatering vad som hänt,,,,,
En vecka i maj flög vi till Turkiet med våra goda vänner Jenny o Peter .
Provade ett nytt ställe denna gången ölundeniz  utanför fethyie ,,,, vilket grönskande place och turkost vatten så det hette duga,,,,

Som jag trodde gick det inte skriva vid var bild gör jag ser dom inte
På mobilen men jag får väl skriva först o lägga bilder sen.

Sen var vi i Mönsterås över midsommar och firade min kära 
Linda som jubilerade och är varmt välkommen i klubben nu 40-åringar ;))

Hade en superduper helg med härliga vänner.

Sen har vi varit o hejat på Micke Lindberg när han kört cross och 
givetvis snygga supporter tröjor har vi då,,,,

Nä gott folk nu är det fredagsstädningen som gäller sen är det minsann
SEMESTER som gäller,,,,,
Seeee you,,,
P &  K 
Åsa 






































Inga kommentarer: