fredag 7 februari 2014

Har inga ord på att jag inte bloggat!!!

Tyvärr finner jag inga ord på att jag totalt haft hjärnsläpp på att blogga!
Kan ju försöka på nytt ju.
Mycket har hänt men det tar vi inte utan jag kör lite bilder på året som gick så sätter vi fart igen.

Tjingeling 😉
Mina fina Majalyktor!


Lill,svärmor &jag på Mello i Malmö!!


Me and sis!


Erik glänser,,,,

Annelie på väg till Mello2014,,,

som ni ser den skånska vintern,,,

tjohej det snöar,,,,


Jenny spelar bowling,,,

Vår fina lampa vi gör på Pressmekano ,,,Orbit heter den och kommer från Gärsnäs Design.

Pia,Jenny & jag på vår 85 års fest!!


Lite dans när nästan alla gäster gått hem,,,

musslor serverade av Syrran & svåger på vår 10-åriga bröllopsdag ;-)


Malin & Linda fixar i köket nyårshelgen,,,

Jacob provar sin nya putter!

Marsipangris på julafton.

Ellie o Tilda Poserar.

Passning av kusiner Luciahelgen.

Tilda & Hanna bygger pepparkakshus.

Anna & Jag  innan Ladies Night!!

Ninni & Jag på Ladies Night!


Tur i Tyskland med de bästa Jenny & Peter!!


Mys,,,

mera mys,,,

Leo fyller 5=)

Mellobrudarna!!


En dag/natt på Bakken,,,

Våra goa bästa vänner Jenny & Peter.

En gammal härlig bild,,,

Love U Dad,,,,

My love,,,

Tilda fotar faktiskt riktigt bra,,,


Jacob,Leo,Ellie & Tilda på bryggan i stugan i somras,,,

Jacob kvällsfiskar,,,

Tilda med,,,

Längtar,,,


Min storgrillare,,,

stugan på kvällen.....

Detta är avkoppling,,,

Jag & Jacob myser,,,

Bakken,,,,

En glad kille får sin 10-års present!

Camilla ser då go ut på vår fest,,,

Dockface,,,



Jag & Tilda på midsommarafton.

Ellie & Leo hälsr på en riktig tjej o en bilkille,,,

Peter provkör cross,,,

Snyggve poserar,,,


Åh så lilla jag,,,



Ja det var en del från året som gick,,,har massor men det blir för mycket,,,
see U.

P & K 
Åsa

Inga kommentarer: