tisdag 25 september 2012

Släktkalas!!!

Släktkalaset för Jacob är nu oxå avklarat!
Han fick ju massor av lego som han nu kan bygga ihop.
Lyckan är gjord,,,, inga kläder bara saker och pengar förstås blev
det ju en del.
Lek med alla kusiner och mat o glass i stora lass.
Väntan innan var ju värst,,,

Glömde givetvis fota under kalaset för jag var ja var då??
Jo i köket ja så man inte hinner varken prata eller umgås,,, så varför har
jag aldrig kalas för mig själv!!!! För att jag vill ju någon gång få sitta ner jag med ja!!!

Men när alla gått hem utom fam Hällöf så fota jag lilla tösabiten lite,,,,
sittande i farbror Tobbes knä,,, goa unge,,,


1 kommentar:

Sussie sa...

Ja du Åsa, det är vår lott att stå i köket både innan och under kalasen !!
Tror vi får skaffa oss en liten hjälpreda så vi kan umgås vi också..hihi
huvudsaken är ju att Jacob blev nöjd !

Goa lilla tösabit, en glad lite tjej.

Kram
Sussie