måndag 13 februari 2012

EN SPARK DÄR BAK;;;

Fick mej en spark där bak i fredags av en kär bloggerska SUSSI som tyckte att jag skulle bli lite bättre på att uppdatera den här.

Så sagt o gjort nu redigerar jag om sidan för ett nytt härligt 2012.


Just nu blir det inga bilder för de finns inte på datorn på jobbet,,,ja visst ja det har gått ett tag sen jag var här så nytt liv,nytt jobb ihop med mannen min och som grädde på moset flyttade vi in till centrala Vellinge 12/5 2011.Ett helt nytt liv för oss men framför allt för barnen,cykla springa o gå till allt,,,,som jag säger när någon frågar var vi flyttat så *3 minuter till systemet har jag* brukar jag säga,,,,,ha ha livet är underbart.


Det känns ju inte riktigt som att man ska berätta om ett helt år bakåt utan nu ser vi framåt,,,,en härlig vår o en underbar sommar.


Jo resan är bokad till 12/5 till Side i Turkiet var annars,,,,,men ett nytt hotell denna gången.

Vi firar vår ett års dag i huset med lite semester o rår om varandra,,,


Måndag och snart är dagen till ända,,,får väl leta fram lite nya bilder så det oxå kan frächas upp.

Ha det gott så länge

P & K

Åsa


1 kommentar:

Sussie sa...

Ha Ha...vad roligt !!

Det skall bli kul att följa er !
Kram