fredag 2 maj 2008

Det kallas visst klämdag..

Mmm fredag morgon & bara ta hand om mej själv,det hör ju inte till vanligheterna.Alltid två till som ska ha frukost & kläs.
Idag var det bara jag & vips så va jag klar & redo för turen till jobbet....kaffe & morgonmackan i lugn & ro.
Dessvärre har då inte telefonen varit speciellt lugn på jobbet idag,tror alla att vi inte har något att göra eller???Dessutom blir dom nästan lite smått irriterade för vi inte har tid.
Har varit trots allt en mys dag för det har bara varit jag & Sus & då flyter allt väldigt bra.

Väl hemma bjöds det på lite lätt grillat & sedan givetvis fredagsmys med barnen.Jacob somnade då som vanligt vid halv åtta.Vi andra tre tittade ju på Talang 2008 men det var inte jättebra idag.

Sen kom då mitt favvoprogram "Berg flyttar in"Tänk idag var hon hos Arne Weise & den gamle mannen har suttit & hållt i tändningen av ljuset på självaste julafton i 30 år ....det är verkligen kult,man saknar den gamle gubben måste jag villigt erkänna.
Kommer nog bara ihåg att "Bolme" & hon från antikrundan varit där.....någon annan som minns??

Har nu ikväll bokat vår Polen tripp i juli så here we come poland....bara nu allt funkar eftersom det är billighetsflyg så vi inte står där på Sturup med lång näsa...det skulle väl vara något det.

Hujeda mej vilken smygande huvudvärk jag börjar få då ...tror det får bli liggläge i sängen & blunda ända tills lillsparven dyker upp & behöver gå på natttoa.

gonatt på er...

2 kommentarer:

C-H sa...

Ernst Kirchenbergersteinermeister eller vad han heter var väl julvärd förra året?

åsa.p sa...

okej tack så mycket...svårt eftermanm det där...