torsdag 27 mars 2008

Grrr vilka barn..

Tror jag blir galen...idag skulle Jacob definitivt INTE gå på dagis,han skulle till pappas jobb & köra truck.Många om & men så kom vi till slut iväg med leksaker,stövlar,frukt,handväska mm under armen.
Väl inne på dagis blev ungen sur som ättiksgurka 1,2,3,4,....10 Tilda börjar snart... hej då det gick bra ,sen till skolan gojs vilken go tjej vi har "mamma man kan inte alltid vara glad ,jag var väl oxå sån ibland" säger hon.Jo du hade väl dina dar oxå sa jag..
Brum till jobbet & damma lite hyllor ,sen klippa ,drog iväg på min lilla massagetur på Aktiv Rehab mmmmmmmmmm så gött.
Lovade ju Jacob en trucktur så iväg hämta han sen till Kalgstorp & pappas jobb ,Thohej in i trucken.Tilda lekte med klasskompisen Engla & de hade fikat i solen ,haft mysigt.Vi åkte på tur ,beställde pizza för köket i Håslöv orkade inte idag...Just nu är Tobbe på vägmöte där de trivsamt dricke något gott till kaffet....bönder???
Barnen sussar så gott..tänk jag har lite tid till mej själv & sitta här framför datorn o plinka ner lite....får väl kolla in antikrundan så man ser om släkten har något värdefullt i gömmorna..
Ciao

Inga kommentarer: